ladygaga4ever

Alla inlägg under september 2010

Av The Little Monster Julia - 21 september 2010 19:07

www.ladygaga.com finns en nätbutik där du kan köpa massa olika roliga fangrejer av Lady Gaga, bl a Halloween-kostymer, smink, peruker och solglasögon som du kan ha på dig till Halloween. Kolla in det! P.S Allt står på engelska.


http://ladygaga.shop.bravadousa.com/Dept.aspx?cp=14781_39845


Kopiera texten och klistra in i webbadressboxen där uppe så kommer du direkt till avdelningen med Halloween-prylar.


 

// The Little Monster Julia  

Av The Little Monster Julia - 14 september 2010 15:56

Grattis Lady Gaga till alla mångubbar(VMA pris) du vann på 2010 MTV Video Music Awards!!!!!


Lady Gaga vann 8 mångubbar av 13 nomineringar, det är mer än hälften!! Grattis!!


Video Of The Year - Bad Romance

Best Pop Video - Bad Romance

Best Female Video - Bad Romance

Best Collaboration - Telephone ft. Beyoncé

Best Dance Video - Bad Romance

Best Choreography - Bad Romance

Best Direction - Bad Romance

Best Editing - Bad Romance


Lady Gaga chockade ALLA på MTV VMA! Det började på vita mattan(de brukar vanligtvis vara röda men denna var vit) när hon kom med sin underbara klänning som var från Alexander McQueen's sista kollektion.


Hon hade även på sig den här klänningen när hon tog emot priset av Ellen Degeneres för bästa kvinnliga video(Best Female Video.) P.S klippet är spegelvänt.


Här har hon på sig en bedårande(men väldigt tung) svart klänning när tar emot priset av några i "Glee"-gänget för bästa pop video(Best Pop Video.) Hon säger att MTV undrade om de kunde ta bort några delar av videon när de skulle spela den på MTV, men hon vägrade för att hon är född så här! Gaga, du rockar! P.S Klippet är spegelvänt -_-


Och till sist hennes nästan ofattbara klänning av inget mindre än kött!! Den bar hon när hon tog emot priset av Cher för årets video(Video Of The Year.) Och det är i det här klippet där hon avslöjar vad hennes nästa skiva kommer att heta. "Born This Way".


Som sagt, Lady Gaga vann 8 mångubbar, berättade för alla vad hennes nästa skiva kommer att heta, chockade alla med hennes kläder och ja, va kan man säga mer? Lady Gaga är bara för underbar!!! We love you Gaga!!!!!!!


// The Little Monster Julia  

Av The Little Monster Julia - 13 september 2010 19:55

Jag ber om ursäkt för missförståndet! Det var tydligen så att MTV VMA verkligen visades igår, men bara i USA. Så det är ej LIVE. Men det kommer fortfarande visas idag, jag vet ej om det är textat till svenska, men skulle tro det efterssom de har haft hela dagen på sig att fixa det, men jag är inte säker. Det kommer i alla fall att börja 21:05, egentligen börjar hela tävlingen 22:00 men jag tror att det kommer vara lite försnack eller något sånt där 21:05. Som jag sa, jag ursäktar missförståndet.


// The Little Monster Julia  

Av The Little Monster Julia - 12 september 2010 07:39

Jaaaaaaa!!!! Imorgon händer det!!! MTV Video Music Awards!!!!!! Ursäkta min ivrighet men jag är så himla taggad för det här!! Tänk om man ändå var där...

Hur som helst, jag har röstat, och jag kommer att titta! Jag vet att det är skolvecka men jag får titta om jag tar en tupplur efter skolan. Fast egentligen slutar det inte så himla sent, för jag tittade på mtv.se på deras TV tablå för imorgon. Gör det du med förresten om du inte redan har gjort det genom att klicka på länken:


http://www.mtv.se/program/kanal/mtv/2010-09-13/


P.S Det står 12 september på klippet, men det är ju p.g.a tidsskillnaderna mellan Sverige och USA.



// The Little Monster Julia  

Av The Little Monster Julia - 6 september 2010 18:35

Japp ännu en ny katogori som heter "Music" och där kommer jag göra inlägg om nya låtar, album, singlar, musikvideos, m.m Glöm inte att hjälpa mig bli bättre med bloggen genom att säga vad du tycker genom att kommentera! Trevlig fortsatt läsning! ;D


// The Little Monster Julia  

Av The Little Monster Julia - 6 september 2010 16:52

En tjej på YouTube som kallar sig för "bebexo" är väldigt bra på att göra videobeskrivningar på olika frisyrer. Hon har bland annat gjort en videobeskrivning på hur man gör en Gaga-rosett. P.S Hon pratar engelska i klippet.


 


Titta på hennes andra filmklipp här: www.youtube.com/bebexo


// The Little Monster Julia  

Av The Little Monster Julia - 6 september 2010 16:31

Lady Gaga hittades på bowlinghallen Garden Bowl i Detroit, Michigan på lördagen den 4 september. Hon tog lite tid att ta kort med fans när hon lämnade bowlinghallen.

Källa: Gaga Daily


// The Little Monster Julia  

Av The Little Monster Julia - 4 september 2010 16:34

Lady Gaga avslöjar en ny låt som heter "Living On The Radio" på sin turné "Monster Ball"


// The Little Monster Julia  

Presentation


Fanblogg till Lady Gaga

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken sångtext ska bli nästa "Månadens Sångtext"?
 Judas
 Boys Boys Boys
 Retro, Dance, Freak
 So Happy I Could Die
 Telephone
 Speechless
 Alejandro
 Monster
 Bad Romance
 LoveGame
 The Fame
 Poker Face
 Paper Gangsta
 Summerboy
 Brown Eyes
 Money Honey
 I Like It Rough
 Just Dance
 Again Again
 Disco Heaven

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Translate

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Säg något snällt om Gaga!


Ovido - Quiz & Flashcards